Velká kampaň - vybraná města ČR
Všechny plakátovací kampaně připravujeme s důrazem na optimální pokrytí zvoleného území, aby bylo dosaženo maximálního zásahu cílových skupin, na které je kampaň zaměřena. Naší snahou je připravovat takové kampaně, které upoutají pozornost kolemjdoucích a efektivně zhodnotí Vaše vynaložené prostředky.
Příklad plakátovací kampaně
Základní požadavky:
formát plakátů: A2
počet plakátů: 510
doba trvání: dva týdny, tj. 15 započatých dní
| Návrh kampaně | |
|---|---|
| Velikost plakátů: | A2 |
| Počet plakátů: | 510 |
| Region: | vybraná města ČR |
| Populace celkem: | 2 702 497 |
| Počet měst: | 12 |
| Doba trvání kampaně: | 15 dní |
| CENA VÝLEPU Kč bez DPH | 42 865 |
| CENA TISKU | 9 400 |
| Struktura kampaně | ||
|---|---|---|
| Město | Populace | Počet plakátů |
| Brno | 373 272 | 50 |
| České Budějovice | 96 742 | 30 |
| Hradec Králové | 96 408 | 50 |
| Jihlava | 50 377 | 40 |
| Karlovy Vary | 52 906 | 50 |
| Liberec | 100 184 | 50 |
| Olomouc | 10 2246 | 40 |
| Ostrava | 315 442 | 50 |
| Pardubice | 90 171 | 15 |
| Plzeň | 164 336 | 50 |
| Praha | 1 160 118 | 35 |
| Ústí nad Labem | 100 313 | 50 |
| Celkem | 2 702 497 | 510 |
Vlastní realizace kampaně
Přesná doba závisí na rozsahu a struktuře kampaně. Přesné termíny pak stanovíme dle data konání akce.
Cena zahrnuje náklady na kompletní distribuci, výlep, údržbu a další související servis. Cena neobsahuje DPH a náklady na výrobu plakátů. Výlep je vždy zahájen po obdržení objednávky a platby (dle stanoveného způsobu platby).
Plakáty po celou dobu trvání kampaně udržujeme. Pravidelně - nejméně jednou týdně - kontrolujeme všechny vylepené plakáty a provádíme jejich opravu nebo je znovu vylepujeme.
Počet plakátovacích ploch a počet plakátů se mohou lišit. Je tomu tak proto, že v některých městech Vám doporučujeme využít pouze některé plakátovací plochy a v atraktivních lokalitách jiných měst naopak doporučujeme na jednu plochu umístit dva nebo více plakátů.