Asistentka kanceláře Brno
Náplň práce:
- příjem zakázek, objednávky, komunikace se zákazníky
- administrativní práce
- příprava podkladů pro expedici plakátů
- zpracování pracovních výkazů
- každodenní práce s PC
Požadujeme
Požadujeme:
- SŠ ekonomického nebo obchodního zaměření (probíhající vysokoškolské)
- alespoň částečnou praxi na obdobné pozici (i brigády při studiu)
- dobrou znalost práce na PC (MS Office, MS Outlook)
- komunikativnost, pečlivost a smysl pro zodpovědnost
- příjemné vystupování
- časové možnosti středa a pátek
Popis pozice
Nabízíme:
- dlouhodobou práci – práce 2x v týdnu vždy středa + pátek (cca na 15 hodin týdně); další dny dle dohody
- odpovídající finanční ohodnocení (cca. 120,- Kč/hod)
Práce je vhodná i pro studenty VŠ, ženy na mateřské dovolené.
Místem pracoviště je Brno, ul. Hlinky
Kontaktní osoba k pracovní pozici
V případě Vašeho zájmu nám prosím zašlete svůj strukturovaný životopis s motivačním dopisem, kde uvedete Vaše časové možnosti, na emailovou adresu: prace@rengl.cz s viditelným označením pozice: ASISTENTKA BRNO“.
Máte-li zájem o tuto pracovní pozici, vyplňte a odešlete jednoduchý dotazník | Seznam volných pozic