HR Administrátor/asistentka personálního oddělení
Pro doplnění týmu personálního oddělení společnosti hledáme vhodného uchazeče na pozici asistentka personálního oddělení.
Požadujeme
- SŠ vzdělání ekonomického nebo administrativního směru.
- Zkušenosti v oblasti náboru či HR administrativy.
- Komunikativnost, cit pro práci s lidmi.
- Dobrou znalost práce na PC (MS Excel, MS Word).
- Pečlivost, spolehlivost a samostatnost, zodpovědnost za svěřenou agendu.
- Znalost angličtiny, polštiny nebo slovenštiny výhodou.
Popis pozice
Náplň práce:
- Inzerce volných pracovních pozic, každodenní emailová a telefonická komunikace s uchazeči.
- Administrativa spojená se vznikem, změnami a zánikem pracovních míst, podklady pro pohovory, osobních složky pracovníků na zkrácený úvazek (brigádníků), dohody o provedení práce.
- Eviduje a doplňuje výbavu (pracovní pomůcky).
- Připravuje a zpracovává podklady pro mzdy, komunikuje se mzdovými účetními ČR, SK, PL.
Nabízíme:
- Zaměstnání v zavedené a rostoucí společnosti s významným postavením v oboru.
- Pestrou samostatnou práci v příjemném prostředí.
- Každodenní komunikaci s lidmi.
- Odpovídající finanční ohodnocení.
Kontaktní osoba k pracovní pozici
V případě Vašeho zájmu, prosíme, zašlete svůj strukturovaný životopis včetně krátkého motivačního dopisu a fotografií pasového formátu.
Martina Davidová, email: prace@rengl.cz, tel.:+420731486705
Máte-li zájem o tuto pracovní pozici, vyplňte a odešlete jednoduchý dotazník | Seznam volných pozic