ASISTENTKA PERSONÁLNÍHO ODDĚLENÍ - HPP
Povedete evidenci volných pracovních pozic převážně pracovníků na částečný úvazek (brigádníků). Budete zajišťovat inzerci volných pozic a každodenně komunikovat telefonicky a emailem s uchazeči i stávajícími pracovníky společnosti.
Budete zajišťovat administrativu spojenou se vznikem, změnami a zánikem pracovních pozic, přípravou dokumentů pro nástup nebo ukončení pracovníků (převážně DPP).
Povedete osobních složek pracovníků na zkrácený úvazek (brigádníků) a evidenci jejich výbavy (pracovních pomůcek).
Společně s ostatními kolegy budete připravovat podklady pro mzdovou účetní, reporting a komunikovat se spolupracovníky v České republice, na Slovensku a v Polsku.
Požadujeme
- SŠ vzdělání ekonomického nebo administrativního směru.
- Zkušenosti v oblasti administrativy, komunikace s lidmi a/nebo v personalistice.
- Komunikativnost, cit pro práci s lidmi i vztah k administrativní práci.
- Dobrou znalost práce na PC (MS Excel, MS Word).
- Pečlivost, spolehlivost a samostatnost, zodpovědnost za svěřenou agendu.
- Uvítáme alespoň základní znalost angličtiny, polštiny nebo slovenštiny.
Popis pozice
- Zaměstnání v zavedené a rostoucí společnosti s významným postavením v oboru.
- Pestrou samostatnou práci v příjemném prostředí.
- Každodenní komunikaci s lidmi.
- Odpovídající finanční ohodnocení.
Kontaktní osoba k pracovní pozici
V případě zájmu o danou pozici zašlete, prosím, svůj životopis s fotografií pasového formátu a krátkým motivačním dopisem.
Iveta Renglová, +420739396889, iveta.renglova@rengl.cz
Máte-li zájem o tuto pracovní pozici, vyplňte a odešlete jednoduchý dotazník | Seznam volných pozic