Příklad plakátovací kampaně


Základní požadavky:

formát plakátů: A2
počet plakátů: 205
doba trvání: dva týdny, tj. 15 započatých dní


Návrh kampaně
Velikost plakátů:A2
Počet plakátů:205
Region:Liberecko
Populace celkem:172 756
Počet měst:8
Doba trvání kampaně:15 dní
CENA VÝLEPU
Kč bez DPH
11 350
CENA TISKU3 910

Struktura kampaně
MěstoPopulacePočet plakátů
Liberec100 184100
Jablonec nad N.45 03139
Hrádek nad Nisou7 23718
Chrastava5 98712
Frýdlant v Čechách7 48512
Raspenava2 8369
Nové Město p.S.3 99611
Celkem172 756205

Vlastní realizace kampaně

Výlep plakátů může z důvodu rozdílných výlepových dnů v jednotlivých městech trvat až tři dny. Přesná doba závisí na rozsahu a struktuře kampaně. Přesné termíny pak stanovíme dle data konání akce.

Cena zahrnuje náklady na kompletní distribuci, výlep, údržbu a další související servis. Cena neobsahuje DPH a náklady na výrobu plakátů. Výlep je vždy zahájen po obdržení objednávky a platby (dle stanoveného způsobu platby).

Plakáty po celou dobu trvání kampaně udržujeme. Pravidelně - nejméně jednou týdně - kontrolujeme všechny vylepené plakáty a provádíme jejich opravu nebo je znovu vylepujeme.

Počet plakátovacích ploch a počet plakátů se mohou lišit. Je tomu tak proto, že v některých městech Vám doporučujeme využít pouze některé plakátovací plochy a v atraktivních lokalitách jiných měst naopak doporučujeme na jednu plochu umístit dva nebo více plakátů.