Asistentka kanceláře Brno

Náplň práce:

  • příjem zakázek, objednávky, komunikace se zákazníky
  • administrativní práce
  • příprava podkladů pro expedici plakátů
  • zpracování pracovních výkazů
  • každodenní práce s PC

Požadujeme

Požadujeme:

  • SŠ ekonomického nebo obchodního zaměření (probíhající vysokoškolské)
  • alespoň částečnou praxi na obdobné pozici (i brigády při studiu)
  • dobrou znalost práce na PC (MS Office, MS Outlook)
  • komunikativnost, pečlivost a smysl pro zodpovědnost
  • příjemné vystupování
  • časové možnosti středa a pátek

Popis pozice

Nabízíme:

  • dlouhodobou práci – práce 2x v týdnu vždy středa + pátek (cca na 15 hodin týdně); další dny dle dohody
  • odpovídající finanční ohodnocení (cca. 120,- Kč/hod)

 

Práce je vhodná i pro studenty VŠ, ženy na mateřské dovolené.

Místem pracoviště je Brno, ul. Hlinky

 

Kontaktní osoba k pracovní pozici

V případě Vašeho zájmu nám prosím zašlete svůj strukturovaný životopis s motivačním dopisem, kde uvedete Vaše časové možnosti, na emailovou adresu: prace@rengl.cz s viditelným označením pozice: ASISTENTKA BRNO“.

 

Máte-li zájem o tuto pracovní pozici, vyplňte a odešlete   jednoduchý dotazník     Seznam volných pozic