Pro doplnění týmu personálního oddělení společnosti hledáme vhodného uchazeče na pozici asistentka personálního oddělení. 

Požadujeme

- SŠ vzdělání ekonomického nebo administrativního směru.

- Zkušenosti v oblasti náboru či HR administrativy.

- Komunikativnost, cit pro práci s lidmi.

- Dobrou znalost práce na PC (MS Excel, MS Word).

- Pečlivost, spolehlivost a samostatnost, zodpovědnost za svěřenou agendu.

- Znalost angličtiny, polštiny nebo slovenštiny výhodou.

Popis pozice

Náplň práce:

- Inzerce volných pracovních pozic, každodenní emailová a telefonická komunikace s uchazeči.

- Administrativa spojená se vznikem, změnami a zánikem pracovních míst, podklady pro pohovory, osobních složky pracovníků na zkrácený úvazek (brigádníků), dohody o provedení práce.

- Eviduje a doplňuje výbavu (pracovní pomůcky).

- Připravuje a zpracovává podklady pro mzdy, komunikuje se mzdovými účetními ČR, SK, PL.

 

Nabízíme:

- Zaměstnání v zavedené a rostoucí společnosti s významným postavením v oboru.

- Pestrou samostatnou práci v příjemném prostředí.

- Každodenní komunikaci s lidmi.

- Odpovídající finanční ohodnocení.

Kontaktní osoba k pracovní pozici

V případě Vašeho zájmu, prosíme, zašlete svůj strukturovaný životopis včetně krátkého motivačního dopisu a fotografií pasového formátu.

Martina Davidová, email: prace@rengl.cz, tel.:+420731486705


Máte-li zájem o tuto pracovní pozici, vyplňte a odešlete   jednoduchý dotazník  |  Seznam volných pozic