ASISTENTKA PERSONÁLNÍHO ODDĚLENÍ - HPP

Povedete evidenci volných pracovních pozic převážně pracovníků na částečný úvazek (brigádníků). Budete zajišťovat inzerci volných pozic a každodenně komunikovat telefonicky a emailem s uchazeči i stávajícími pracovníky společnosti.

Budete zajišťovat administrativu spojenou se vznikem, změnami a zánikem pracovních pozic, přípravou dokumentů pro nástup nebo ukončení pracovníků (převážně DPP).

Povedete osobních složek pracovníků na zkrácený úvazek (brigádníků) a evidenci jejich výbavy (pracovních pomůcek).

Společně s ostatními kolegy budete připravovat podklady pro mzdovou účetní, reporting a komunikovat se spolupracovníky v České republice, na Slovensku a v Polsku.

Požadujeme

- SŠ vzdělání ekonomického nebo administrativního směru.

- Zkušenosti v oblasti administrativy, komunikace s lidmi a/nebo v personalistice.

- Komunikativnost, cit pro práci s lidmi i vztah k administrativní práci.

- Dobrou znalost práce na PC (MS Excel, MS Word).

- Pečlivost, spolehlivost a samostatnost, zodpovědnost za svěřenou agendu.

- Uvítáme alespoň základní znalost angličtiny, polštiny nebo slovenštiny.

Popis pozice

- Zaměstnání v zavedené a rostoucí společnosti s významným postavením v oboru.

- Pestrou samostatnou práci v příjemném prostředí.

- Každodenní komunikaci s lidmi.

- Odpovídající finanční ohodnocení.

Kontaktní osoba k pracovní pozici

V případě zájmu o danou pozici zašlete, prosím, svůj životopis s fotografií pasového formátu a krátkým motivačním dopisem.

Iveta Renglová, +420739396889, iveta.renglova@rengl.cz

Máte-li zájem o tuto pracovní pozici, vyplňte a odešlete   jednoduchý dotazník     Seznam volných pozic