Administrativní a organizační pracovník s polštinou

Pro doplnění týmu hledáme vhodného kandidáta na pozici Administrativní a organizační pracovník s polštinou.

Požadujeme

· SŠ vzdělání

· praxi na obdobné pozici nejméně dva roky

· dobré komunikační schopnosti

· dobrou znalost práce na PC (MS Excel, MS Word)

· znalost polského jazyka slovem i písmem a jeho pravopisu (rodilý mluvčí)

· znalost českého jazyka

· pečlivost, spolehlivost a samostatnost, zodpovědnost za svěřenou agendu

· práce je možná na plný i zkrácený pracovní úvazek

Popis pozice

· administrativní a organizační práce v obchodním oddělení společnosti

· zaměření na vztahy s polskými dodavateli a zákazníky

· tvorba cenových kalkulací, podklady pro fakturaci, objednávky, reporty

· účast na jednáních se zástupci polských obchodních partnerů

· vyřizování běžné korespondence a překlady textů (Čestina/Polština)

Nabízíme:

· práci na DPP i HPP

· finanční ohodnocení po zkušební lhůtě 20-25.000,- Kč/měsíc/HPP; 100,-Kč/hod/DPP

Místem pracoviště je Liberec, příležitostně cesta do Wroclawi.


V případě zájmu o danou pozici zašlete, prosím, svůj životopis s fotografií pasového formátu a krátkým motivačním dopisem.

Kontaktní osoba k pracovní pozici

Martina Davidová, +420731486705, e-mail: martina.davidova@rengl.cz

Máte-li zájem o tuto pracovní pozici, vyplňte a odešlete   jednoduchý dotazník     Seznam volných pozic