ADMINISTRATIVNÍ A ORGANIZAČNÍ PRACOVNÍK/CE S POLŠTINOU

Pro doplnění týmu hledáme vhodného kandidáta na pozici Administrativní a organizační pracovník s polštinou.

Požadujeme

· SŠ vzdělání

· praxi na obdobné pozici nejméně dva roky

· dobré komunikační schopnosti

· dobrou znalost práce na PC (MS Excel, MS Word)

· znalost polského jazyka slovem i písmem a jeho pravopisu (rodilý mluvčí)

· znalost českého jazyka nebo anglického jazyka

· pečlivost, spolehlivost a samostatnost, zodpovědnost za svěřenou agendu

· práce je možná na plný i zkrácený pracovní úvazek

 

Náplň práce:

· administrativní a organizační práce v obchodním oddělení společnosti

· zaměření na vztahy s polskými dodavateli a zákazníky

· tvorba cenových kalkulací, podklady pro fakturaci, objednávky, reporty

· účast na jednáních se zástupci polských obchodních partnerů

· vyřizování běžné korespondence a překlady textů (Čestina/Polština)

 

Popis pozice

Náplň práce:

· administrativní a organizační práce v obchodním oddělení společnosti

· zaměření na vztahy s polskými dodavateli a zákazníky

· tvorba cenových kalkulací, podklady pro fakturaci, objednávky, reporty

· účast na jednáních se zástupci polských obchodních partnerů

· vyřizování běžné korespondence a překlady textů (Čestina/Polština)

 

Nabízíme:

· zajímavou práci na HPP v příjemném pracovním prostředí a kolektivu

· finanční ohodnocení po zkušební lhůtě 23-25.000,- Kč/měsíc

Místem pracoviště je Liberec, příležitostně cesta do Wroclawi.


V případě zájmu o danou pozici zašlete, prosím, svůj životopis s fotografií pasového formátu a krátkým motivačním dopisem.

Kontaktní osoba k pracovní pozici

Martina Davidová, +420731486705, e-mail: prace@rengl.cz

Máte-li zájem o tuto pracovní pozici, vyplňte a odešlete   jednoduchý dotazník     Seznam volných pozic