ADMINISTRATIVNÍ A ORGANIZAČNÍ PRACOVNÍK/CE S POLŠTINOU
Pro doplnění týmu hledáme vhodného kandidáta na pozici Administrativní a organizační pracovník s polštinou.
Požadujeme
· SŠ vzdělání
· praxi na obdobné pozici nejméně dva roky
· dobré komunikační schopnosti
· dobrou znalost práce na PC (MS Excel, MS Word)
· znalost polského jazyka slovem i písmem a jeho pravopisu (rodilý mluvčí)
· znalost českého jazyka nebo anglického jazyka
· pečlivost, spolehlivost a samostatnost, zodpovědnost za svěřenou agendu
· práce je možná na plný i zkrácený pracovní úvazek
Náplň práce:
· administrativní a organizační práce v obchodním oddělení společnosti
· zaměření na vztahy s polskými dodavateli a zákazníky
· tvorba cenových kalkulací, podklady pro fakturaci, objednávky, reporty
· účast na jednáních se zástupci polských obchodních partnerů
· vyřizování běžné korespondence a překlady textů (Čestina/Polština)
Popis pozice
Náplň práce:
· administrativní a organizační práce v obchodním oddělení společnosti
· zaměření na vztahy s polskými dodavateli a zákazníky
· tvorba cenových kalkulací, podklady pro fakturaci, objednávky, reporty
· účast na jednáních se zástupci polských obchodních partnerů
· vyřizování běžné korespondence a překlady textů (Čestina/Polština)
Nabízíme:
· zajímavou práci na HPP v příjemném pracovním prostředí a kolektivu
· finanční ohodnocení po zkušební lhůtě 23-25.000,- Kč/měsíc
Místem pracoviště je Liberec, příležitostně cesta do Wroclawi.
V případě zájmu o danou pozici zašlete, prosím, svůj životopis s fotografií pasového formátu a krátkým motivačním dopisem.
Kontaktní osoba k pracovní pozici
Martina Davidová, +420731486705, e-mail: prace@rengl.cz
Máte-li zájem o tuto pracovní pozici, vyplňte a odešlete jednoduchý dotazník Seznam volných pozic