Administrativní výpomoc v kanceláři Liberec (140 Kč/hod)

Hledáme šikovné kolegy/kolegyně pro dlouhodobou administrativní výpomoc v kanceláři - zadávání dat do PC.

Chcete si přivydělat peníze v klidném, čistém a pohodovém kancelářském prostředí? Baví Vás práce na počítači? Máte alespoň základní znalost práce v Excelu? Pak hledáme právě Vás! :-)

Práce se provádí vždy ve dnech pondělí a úterý (případně středa, dle dohody).  Přesun práce na jiné dny není možný. Vaším úkolem bude administrativní kontrola výkazů, zadávání dat do PC, archivace dokladů a kontrola údajů. 

Budete pracovat s naším firemním software, internetem a jednoduchými tabulkami v Excelu. A taky občas komunikovat s kolegy v týmu, aby vše klapalo ;-)

Požadujeme

- dobrou znalost práce na PC
- vztah k administrativě, chuť pracovat v kanceláři
- časovou dispozici v pondělí, úterý a případně středa během dne (jiné dny opravdu nelze)

Popis pozice

Nabízíme:
- zajímavý přivýdělek 
- finanční ohodnocení 135,- Kč/hod./po zaučení 140,- Kč/hod.
- brigádu na cca 2 - 3 dny v týdnu 
- dlouhodobou brigádu (Dohoda o provedení práce)

Místem výkonu práce je Liberec - Ruprechtice (dobré spojení MHD).
 

Kontaktní osoba k pracovní pozici

V případě zájmu prosím zašlete svůj jednoduchý životopis a informaci o Vašich časových možnostech (bez těchto údajů není možné Vaši přihlášku zpracovat).

Bc. Kouider Renata, +420733177472, e-mail: prace@rengl.cz

Máte-li zájem o tuto pracovní pozici, vyplňte a odešlete   jednoduchý dotazník     Seznam volných pozic